måndag 19 oktober 2009

14.13

Hej baby, vad du är duktig som pluggar och som till och med flyttat till en ny stad. Du är modig och grymt bra även om jag saknar dig varje dag. Det är TOMT utan dig i Gefle.

Iaf, dagarna går snabbare än snabbast och nu har vi även fått snö (!) och vi som inte klätt på Pärlan vinterdäck än. Inte bra, inte bra. Snart är det iaf läge för julmusik på riktigt och jag slipper vara utmobbad. Har jag varit utmobbad tidigare kanske ni frågar er själva? Yes, det måste jag ha varit för Robban vänder diskret ryggen till när julmusiken går på hemma. Herregud.

Jag och Linda har btw börjat med en ny grej på jobbet. Vi har olika teman varje fredag. Dansbandstemat förra veckan var iaf bäst. När Lottas "Åh vad jag älskade dig" var det nära på dans i backoffice.

Nu: Back to work.

Puss A

Inga kommentarer: