söndag 18 oktober 2009

TF

Ok, nu måste jag verkligen gå och läsa lite om tryckfrihet och sånt stuff. Alternativt gå och lägga mig och vakna pigg imorgon (hmm vem trodde jag att jag kunde lura här?) Men jag kände att jag har sånt bra bloggflow nu så jag bjuder på lite till under tiden.

Kom att tänka på att jag i fredags hade födelsedagsparty hos mig här i Uppsala ihop med en till Uppsalakompis, tillsammans med våra jurister. Det blev en grym kväll och självklart fick man lära känna födelsedagsbarnen lite bättre med hjälp av ihopsnickrad frågesport. Frågor som hörde ihop med mig var bland annat följande:

Vem av M och E har...
- Haft ålar som husdjur?
- Rivit en bar?
- Hade Aaron Carter som sin första stora kärlek?

Så nu känner ni mig förmodligen lite bättre också bloggisar ;) De övriga frågorna som hörde ihop med mig lämnar jag ihop med festdeltagarna.

Btw bloggisar varför kommenterar ni aldrig? :(
Okidoki vet att jag inte är så väldigt aktiv här ibland men min kära syster är ju det och jag tycker att ni ska bli bättre på att kommentera. Lämna därför ett litet spår efter er så blir jag tokglad!

NU ska jag gå och plugga.

Puss E

1 kommentar:

Johanna sa...

Men Emma då, här har det uppdateratd även från din sida ser jag, så skojsigt!!! Nu kliar det i fringrarna att även jags ka ta upp bloggandet igen :P Pussar å kramar i massor till dig vännen <3