måndag 10 augusti 2009

Snart är måndagen slut oxå...

Mer att göra idag på jobbet, kul kul! Alltid roligare när det händer nåt. Jag är inte skapad för att bara sitta. Jag gillar när det händer lite nya saker. Tänkte att jag iaf skulle bränna en skiva till hemvägen. Känner för lite ny bilmusik. En blandning av Sophia Somajo, Keri Hilson, Robyn, David Guetta och PCD hade jag tänkt mig.

Ikväll ska Emmsi och jag träna. Lovely! Alla ni som undrar om Emma har lagt ner bloggen så är svaret nej. Hon har lovat att komma med en update och ville inte att jag skulle börja blogga själv. I'll be back, sa hon.

Appropå träning så har jag och Robbelli en deal. Vi har lovat varandra att röra på oss en gång varje dag. Det kan vara springning, promme eller vanlig styrketräning/pass på Sats. Bra va?

1 kommentar:

IDA WARG sa...

Det skulle inte vara fel om sommaren kunde vara i ca 8 månader och sedan riktig mysig vinter resten av året. Det där mitt mellan är inget kul! Men men man kan inte få allt :D

Haha nä själva resorna är verkligen inte roliga! Jag har ingen ledig dag kvar innan skolan börjar tyvärr. Rep varje dag fram till fredag då vi åker till Karlskrona med Janet och sedan tillbaka till Sthlm och uppträda på The Voice i Kungsträdgården på lördag och på söndag ska jag på fotografering! Det är roliga grejer men en liten andningspaus hade inte skadat innan skolan börjar på måndag :)

Vad jobbar du med föresten?
Kram, ida