måndag 10 augusti 2009

JAAAAAAAAAAA!!!

Anna klart att jag gör en comeback! Inte överger jag min bästa syster här ensam på bloggen inte! Sen måste jag också medge att jag har saknat att blogga en massa också. Så ligger det till.

Jag kom in! De senaste dagarna har jag gått runtomkring som i ett lyckorus hela tiden för jag har ju kommit in på min drömutbildning. Jag ska gå jurist i Uppsala! Jag har fortfarande inte förstått det än, hur jag med bultande hjärta öppnade antagningsbeskedet och läste ANTAGEN med feta bokstäver. Som jag har kämpat mig dit till toppen. Inte ens idag när någon från den juridiska instutionen ringde mig för att hälsa mig välkommen till universitetet förstod jag det. Så jag lät nog lite småchockad när hon frågade om jag funderade över något speciellt och jag liksom bara fick fram "näeee jag tror inte det.." Hej och hå som det kan gå! Riktigt glad är jag iaf.

Mina ben är avdomnade efter spinningen ikväll, härligt! Nu ska jag hoppa in i duschen och sen sova.

Uppsala och juridiken here I come!!




Puss E

1 kommentar:

jennie sa...

Kul, grattis!! Ryktet bland juristerna säger att det är grymt att plugga i Uppsala, hårt (vilket det är överallt såklart) men riktigt roligt! GRATTIS igen! Kram /jennie