torsdag 7 maj 2009

puh

Lite dåligt med bloggande på sistone. Jag har inte glömt bort er. För mycket att göra och strul med bredbandet hemma ligger till grund för min osynlighet. Dessutom har det blivit alldeles för sena nätter innan jag och Robban kommit i säng. Vi har fastnat för nåt värdelöst kortspel på datorn. Nu har vi somnat efter 1 två kvällar i rad. Puh. Vojne vojne, inte bra. Men det känns inte som om det spelar så stor roll. Om 10 dagar befinner vi oss i San Francisco!! Livet leker. Play play.

Puss A

Emma! Klart att jag hjälper dig med brillsen. Jag tycker inte att du ska vara ledsen. Det finns ju jättemånga fina ögon.

1 kommentar:

Emelie sa...

Hej tjejer!

Åh vilken dålig bloggläsare jag blivit. Ska bättra mig. Ha det underbart i USA Anna! Sjuka underbara land! Älskart!

Stora kramar!