söndag 17 maj 2009

San Francisco

Framme! Sitter i sängen på ett hotellrum i San Francisco. Vi är nog en aningen jetlagade. Vaknade halv sex båda två och har hunnit med att kolla på Robinson och pluggat San Francisco. Nu håller vi på att dö av hunger! Kl. 8 börjar iaf frukosten men var tvungen att leta fram godispåsen för att stilla den värsta hungern.

Flygresan gick smidigt och vi dog inte av tristess. Spelade yatzi, läste lite och kollade film. Kom fram till ett San Francisco som visade sig från sin bästa sida! Soligt och faktiskt riktigt varmt. Hämtade vår hyrbil som vi bestämde oss för att uppgradera. Man kunde hyra Robbelis favvobil så vi slog till!


Idag blir det nog Golden Gate-sidan. Men NU dusch och SEN frukost. Finally!

Puss A

Ps. Linda, jag har köpt din parfym. Håll nu ställningarna at work! Kram! Lillis jag har hittat till himmelriket! Bath & Body Works gjorde mig inte besviken om man säger så. Love u! Puss!

1 kommentar:

Linda sa...

Å vad härligt ni kommer att få det. Det är nog betydligt behagligare värme hos er mot för här, inte riktigt varmt det blåser för mycket. Skönt att flygturen gick väl du som är som jag lite flygrädd.Jag kommer att följa ert äventyr everyday. Kram på ER! Ps. Snygg bil iaf