tisdag 5 maj 2009

Glasögonorm och Tina Thörner

Bättre dag idag för idag vaknade jag med inställningen att dagen idag skulle bli bättre än gårdagen. Och det blev den! Kände att jag lyssnade lite till Bali-Gunillas råd i Masjävlar, "Keep smiling!" Gjorde dessvärre också misstaget att ta lite för våriga kläder. Jeansjacka och kjol blev alltför kallt idag så jag har varit alldeles blåfrusen på jobbet.

Gjorde ett syntest idag efter jobbet för känner att jag börjar se sämre. Och vet ni?
Jag var lite närsynt så helst skulle jag skaffa läsglasögon och ha de när jag kör bil. Så en glasögonorm ska jag allt bli. Ibland iaf. Anna jag behöver hjälp med att prova ut ett par schnygga brills. Känner du dig manad?

Körningen går bättre och bättre också. Nu är det jag som ska ha körkort i sommar. Pepp på det! Pappa kallar mig dock Tina Thörner på skoj när vi är ute och kör bil. Ni vet hon rallyföraren! Så se upp på vägarna nu för nu är Mini-Tina ute!

Puss E

Inga kommentarer: