söndag 29 mars 2009

Välkommen sundheten!

Då var den här söndagen över också. Varför går helgerna så himla fort? Tänk om vardagarna kunde gå lika snabbt också. Mest av allt önskar jag att det kunde bli vecka 21. Då ska jag och Robban åka till USA. Flyger till San Fransisco och bilar Highway 1 upp till Las Vegas med en massa stopp på vägen. Jag dör av längtan! Tips på vad vi MÅSTE göra mottages varmt. Varken jag eller Robbeli har varit i USA förut.

Den här veckan SKA bli en sund vecka. Jag köpte till och med två päron och fyra passionsfrukter idag. (Att jag igår köpte chips och dipp som inte är uppätet är en annan historia...) Imorn SKA dessutom joggingskorna med till jobbet. Ja, jag hade inte tänkt springa på lunchen men kanske tar en snabbare promme. I vårvädret. Får vi hoppas iaf. Vädret är ganska opålitligt för tillfället. Idag åt jag godis och fyra små ölkorvar till lunch. Det kan inte vara sunt.

Puss A

Inga kommentarer: