måndag 30 mars 2009

Monday morning

Så var det måndag igen. Förmiddagen har faktiskt rullat på. Efter jobbet sticker jag raka vägen till Robbans jobb för att förnya våra pass inför resan. Vi vågar inte boka biljetter innan vi fått det elektroniska godkännandet som är nytt sen januari 2009. Och innan vi fått det elektroniska godkännandet så måste vi fått passen. Är det någon som vet hur det där godkännandet funkar förresten?

Igår beställde jag en ny kamera också. En likadan som Mia G har fast en lite nyare. Jag avgudar hennes och dessutom kan man filma himla bra med den. Jag tycker att det känns lite enklare att filma än att knäppa kort. Knäpper man kort ska man tänka på vinklar och ljus och att alla får plats i bild. Filmar man filmar man liksom bara. Det kan ju inte gå fel. Iofs, jag kan ju skaka med kameran och glömma trycka på rec. Men vad är oddsen för att glömma trycka på rec? Hoppsi hoppsi att kameran dyker upp snarast iaf.

Det verkar iaf som om jag kommer att få finväder under lunchpromenaden. Solen skiner för en gångs skull. Lovely!

Puss A

Inga kommentarer: