torsdag 8 januari 2009

Året var 2008

Jag tänkte att jag skulle passa på att slänga in en "ÅRETS" innan det är försent. Jag gjorde en likadan förra året och Emma, det kanske är kul om du också vill göra en?

Ok, here we go!

Årets bästa program: Lätt! Bonde söker fru
Årets bok: Liza Marklunds "Livstid"
Årets film: Mamma Mia
Årets dricka: Måste nog säga kaffe på den
Årets plagg: Den grå v-ringade Lyle & Scott i ull
Årets doft: Den jag fick av Robban i julklapp, den nya från Versace "Signature"
Årets smink: Lancôme Definicils mascara
Årets favorit: Vårt hus i Lexe!
Årets blogg: Många favvisar som vanligt. Jag följer liksom dem jag alltid har följt men nya för är i år är Pernilla Wahlgren och Unit 5. Emelie och Åsa är som vanligt två storfavoriter.
Årets nyårslöfte: Försöka gå till gymmet åteminstone två dagar i veckan, äta liiiite nyttigare mat samt tro mer på mig själv. Jag är faktiskt ganska bra...
Årets mest spelade låt: Run to the hills, Hellsongs

Inga kommentarer: