torsdag 8 januari 2009

Let me hear you say hey hey hey

Jag är här och redo och riktigt taggad för ett nytt år! Klart det ska bli ett bra år. Jag tycker det mesta ändå handlar om vad man gör det till. Så nu kör vi!

Nu är jag nyduschad och har ätit kvällsmat efter ett hårt combatpass. Det blev dramatik på hög nivå idag då en tjej råkade bli sparkad av en kille på passet. Oooops..

Klart Anna att även jag ska göra listan. Här kommer den!

Årets bästa program: Hmm..svårt. Jag har inte kikat så mycket på tv ändå men säger Idol.
Årets bok: "The Kite Runner" av Khaled Hosseini.
Årets film: Sex and the City - The Movie.
Årets dricka: Kaffe på den!
Årets plagg: Svarta strumpbyxor, så sjukt skönt!
Årets doft: DKNY "Be Delicious"
Årets smink: Make Up Stores rouge, färgen "Baileys".
Årets favorit: Rhodosresan och alla "småresor" jag gjort.
Årets blogg: Många favoriter jag också men säger Hibbs bland annat.
Årets nyårslöfte: Jag ska ta körkort, jag ska nå min drömutbildning, försöka resa lite och ha minst lika skoj som under 2008!
Årets mest spelade låt: Oj vad svårt! Har en hel del låtar som jag skulle kunna säga. Men okej då, "Viva la Vida" med Coldplay.

Tjing tjong!

Puss E

1 kommentar:

Johanna sa...

Trevligt att se er tillbaka i bloggvärlden. Självklart kommer jag kolla in er nya blogg, finfint rosa är den ju dessutom :) Allt bra med dig Emma förresten? Pussis