torsdag 8 januari 2009

Ok 2009, är du redo för mig?? I hope so. Igår började vardagen igen, vilket betyder jobb och TIDIGA MORNAR. Uj uj uj, så trött jag var när klockan ringde igår men efter en dusch var jag ändå rätt pigg. 07.15 satt jag i bilen till jobbet och det tyckte jag faktiskt var väldigt bra gjort.

Idag var det desto värre. Robbeli och jag försov oss och fick jäkta iväg till jobbet. Kul på hjul. Not. Men här sitter jag iaf. Lite trött kanske och har nog inte riktigt fattat att det är torsdag idag. Imorn är det redan fredag. Me like, me like. Om jag hade varit kung i Sverige hade jag bestämt att alla (eller åtminstone jag) alltid skulle få jobba kortvecka. Det måste vara det bästa. Eller iaf det näst bästa. Semester är ändå numero UNO.

Hoppas att ni alla har haft en lika härlig start på 2009 som jag har haft.

Puss A

Inga kommentarer: