torsdag 6 augusti 2009

SOOOL

Alla ni som ligger inne och degar en sån här dag, skämmes! Här sitter man på jobbet och vill ut, ut, UT. Tur att jag redan jobbat en vecka i min ensamhet imorn. One week kvar. Linda, snälla, kom tillbaka! Du är efterlängtad. Jag vill ha nån att busa med. Typ någon som jag kan skrämma, kittla och lura.

På lördag ska jag och Robbelli ut på utflykt. Vi ska ut och åka skoter i finvädret. Jävlar i havet säger jag bara om vädergudarna skulle få för sig att skänka lite regn till oss jordbor just då. Inte populärt.

Ikväll ska vi iaf till Svedens udde och spela fyrmans visst och bada i ån och käka Ceasarsallad.

Puss A

1 kommentar:

IDA WARG sa...

Tack vad gullig du är :) Kul att du hittat hit, du är mycket välkommen! Självklart får du länka till mig! Hoppas du haft en bra dag i solen?