torsdag 6 augusti 2009

Mail i inkorgen....

Hej världens bästa!!

Hoppas du och Pärlan susade lugnt till jobbet.
Började skratta för mig själv när jag cyklade till jobbet, började tänka på när vi gjorde mongo ryck i duschen igår.

Längtar nå enormt efter dig nu!

Älskar dig!

Puss puss!!


Fick det här mailet av Robban igår. Vi hade tävling i duschen om vem som gjorde fulast mongoryck. Robban vann och jag var tvungen att hoppa ur duschen för jag höll på att kissa på mig av skratt. Haha...

Jag har tänkt på det här med kärlek på sistone. Lite djupare än vanligt alltså. Tänk att alla människor inte får uppleva hur det är att vara kär. Hur det verkligen känns när man träffar den som man vill spendera resten av livet med och hur det känns när man vet att det är besvarat.

Jag älskar när telefonen ringer på dagarna och jag hör en röst som säger "Hej hjärtat! Jag längtar efter dig gummilumm!" Jag älskar att det är bara mig som han kallar för hjärtat och gummilumm. Jag älskar när han viskar till mig på kvällarna att jag är hans allt. Jag älskar att jag känner mig så trygg när jag är med honom. Jag vet att han skulle skydda mig med sitt liv om det hände något. Jag älskar att han har en famn man bara kan försvinna i. Han ger mig världens bästa kramar och världens kärlek. Jag älskar att jag älskar honom så att jag nästan spricker!

Det här blev ett sånt inlägg som jag lovade mig själv att aldrig skriva men shit happens. Kom ihåg! Kärleken övervinner allt.

Puss !

1 kommentar:

Linda sa...

Robbeli älskar dig över allt annat det har jag nog sett tro inget annat! Jag o Ubbe 18 år unbeliveble!2 kottar oxå!!Kramen Lindos , love you!