måndag 20 juli 2009

Shopping!

Idag har jag shoppat! Inte i Söderhamn dock. Tre affärer typ gav mig inte några påsar. Men jag hittade faktiskt en fin tunika men kapade ej in på den. Istället hamnade jag och Robbelli på stan här i Gävle sista halvtimmen innan de stängde. Jag hittade bland annat en ny freebra. Min som jag har är sönder. Irriterande, I know. Freebra är verkligen super! Men jag tror att man måste ha lite mindre byst. För stackars Emma rekommenderade de silvertejp. SILVERTEJP! Och då har Emma inte jättestora brön. Jeje, back to the shopping. Hittade också en gullig necessär på rean 24 pix. Perfekt att ha i bagen för småsaker som t ex 70 läppglans osv, oversize linne på hm, nagellack och ett par nya svarta shorts.

Passade även på att köpa en ny kruka+blomma till sovrummet. Matchade super till vår vita sängram. Detta kort kanske inte gjorde blomman rättvisa men snyggt blev det. Lika snyggt som våra nya gardiner. Nu myser jag i vårt sovrum. Skulle kunna spendera alla dygnets timmar där!


Nepsi, nu ska jag gå och tvätta bort färgen på mina ögonbryn.

Puss A

1 kommentar:

Linda sa...

Fin fina grejer du shoppat Ansie. Visst är det mysigt att ut och åka. Vi måste höras när ni är hemma igen. På Tordag har vi släkträff. Hoppas vädret blir fint framöver. Idag har jag sett många dagssländor, och det betyder att ser man dem så blir morgondagen finfin. I morgon blir det alltså SOL!!!Pusseli puss på sej!