söndag 19 juli 2009

Jag har fuskat!

Ligger i en renbäddad säng och snusar in lukten av nytvättat. Lovely! Har precis kommit upp från ett bad. Dagens andra. Jag har fått en hangup på bad och filmkollande samtidigt. Tar med mig datorn och sätter den på toaletten. Eller så läser jag. Men just nu är det inte så särskilt kul att läsa. Har nämligen fuskat i min deckare. Läste slutet imorse och vet vilken som är mördaren. Jag gör jämt så. Det och att jag sväljer tuggummi är två av mina sämre sidor. Men men, life goes on.

Imorn ska vi åka på utflykt. Vi ska åka till Söderhamn och serva skotern. Kanske kika runt lite och mysfika och avsluta hos Robbans föräldrar som är i stugen. Sounds goood. Synd bara att det ska regna och var iiiiiskallt. 13 grader i juli, holy croly.
För att vi ska få lite sommarkänsla iaf får ni ta del av ett kort på min kusin Liam.

1 kommentar:

Linda sa...

Bilden ser nästan ut som den vore reklam för Apollo eller nåt! Super fin.