måndag 15 juni 2009

Update!

Det där med bloggandet började bra i staterna. Sen dök det upp hotell utan internet och dagar fyllda med tidsbrist och solsting. Ja, ni läste rätt. Robban och jag fick solsting och världens superbränna efter solen på Santa Monica. Men vi hämtade oss ganska bra efter en dagsvila.

Om man säger så här så känns det nästan inte som om vi har varit borta i två veckor. Längtar redan till nästa semester! Jag älskar ledighet! Jeje, jag har det ganska bra på jobbet med Lindsey iaf. Hon hade minsann saknat mig den lilla räkan. Hamnade på bröllop med en bekant till henne, Camilla, förra helgen.
Camilla: Du påminner ju om Linda!
Jag: Tycker du?
Camilla: Ja, det som skiljer er är att inte du drar snuskiga sexskämt hela tiden.

Puss A

1 kommentar:

Linda sa...

Oj oj oj säger lindos bara. Undrar vem som är mest dirty på detta ställe?