torsdag 23 april 2009

Btw. En sak som är irriterande är att jag har ett ryck i vänstra ögat som vägrar att försvinna. Jag har haft det skitlänge. Första dagen trodde jag att jag hade fått in ett litet dammkorn eller så. Men icke sa Nicke för det är inget där. Idag trodde jag att rycket var borta men det var det inte för alldeles nyss började det igen. Om jag försöker att få stopp på rycket så börjar ögat tåras och då ser det ut som om jag grinar. Konstant.

Näää, nu kom Mia förbi så jag och mitt ryck måste sluta.

Puss A

1 kommentar:

Åsa sa...

Vad skönt att höra att jag inte är ensam!! Jag fattar bara inte varför det är vi som ska känna oss dumma för att vi "hindrar" dem. Jag har försökt flera gånger med att få Tomas att förstå att det funkar inte att vara i skogen varje helg när vi har ett hus att sköta men ändå slutar det med att det är jag som får säga förlåt!! Typiskt killar!! Kram