torsdag 23 april 2009

Bio och mat - kanske inte

Japp klart att vi ska ut och hurta idag, Lillis! I spåret dessutom. Duktigt duktigt. Idag är det redan torsdag. Vad händer med veckorna? Svisch så är helgen redan här. Jag klagar inte. Absolut inte. Jag älskar ledigheter och lov.

Tänkte på det där med bio och mat som jag föreslog igår. Egentligen är kanske inte dessa två tillsammans det allra bästa valet. När jag och Robban käkade med ett trevligt glas vin och sen gick på bio, slutade det med att vi båda sov en kvart in i filmen. Robban vaknade lite då och då men själv vaknade jag upp när sluttexten började rulla.
- Vem är mördaren, viskade jag till Robban.
- Jag vet inte men nu skyndar vi oss.
- Varför.
- Känns som om folk stirrar på mig. Har du hört om jag har snarkat?

Puss A

Inga kommentarer: