tisdag 20 januari 2009

Väskan

HALLÅ, vad hände med uppdateringen av bloggen liksom? Men Anna och jag uppdaterar i den mån vi kan.

Jag fortsätter i samma spår som dig Annsipansi, på ämnet larm. Det var nämligen så att det hände sig så att jag utlöst larm på några butiker idag. Detta på grund av en väska som jag haft i många år som är mig väldigt kär. Men det måste sitta någon liten odefinerbar sak som kallas för larm någonstans i väskan för oj vad det tjöt. Jag kände mig som värsta tjuven när killen på Intersport skulle kika vad det var som orsakade tjutet. Jag visade mig så oskyldig jag bara kan bli och vi konstaterade till slut tillsammans att det var väskans fel alltihopa. Puuh!

Det är så kallt härhemma nu och jag behöver städa lite ser jag..
Dags att få upp värmen genom lite städning, sedan yoga, wihoo!

Puss E

Inga kommentarer: