måndag 26 januari 2009

skala, salta och smaska i dig vitan!

Tänk att nätshopping kan vara så himla kul! Jag var sjuk för två veckor sen och fick tiden att gå lite fortare medan jag klickade hem lite grejer från nätet. Nu har mina fynd äntligen börjat komma! Idag ska jag t ex hämta ut ett paket från h&m. Gick lös på deras REA-sida. Hittade en kofta, en söt t-shirt blusliknade sak och en svart kostymväst. Kalaset gick på 296 kr. Det var väl i billigaste laget? Jag provade även på ebay för första gången och beställde lite härliga saker från Bath and Body Works. Btw, jag funderar seriöst på att byta bana och öppna ett Bath and Body Works ställe här i Sverige. Jag är beroende. Tror att det är fler än jag som älskar dem.

Jeje, appropå ingenting så är jag sjukt sugen på kokt ägg. Hårdkokta ska det vara. Det är faktiskt bara äckliga människor som äter löskokta ägg. Vidrigt! Mitt bästa tips är skala, salta och peta ut gulan. Det är bara äckliga människor som äter gulan, smakar blä och dessutom sitter allt fett i den. Nä, vitan ska det vara! Mums!

Puss A

Inga kommentarer: