måndag 11 januari 2010

Sweet dreams...

Klockan är 21.20 och jag ligger redan i sängen. Kanske inte så jättetidigt kanske ni tycker. Men om jag säger att jag redan har legat här en timme tycker ni nog att det är i tidigaste laget. Jag är så sjukt trött! Vi har nämligen varit och kollat på kamin. Täljsten eller icke täljsten, that's the question. Och måndagströttheten gott folk, måndagströttheten. Vad är det med den egentligen? För att jag inte ska nicka till som Drottning Silvia gjorde på Nobeldagen imorn så behövs en tidig kväll. Det är faktiskt rätt mysigt att gå och lägga sig i tid också. Ska nog läsa lite snart. Håller på med Twilight sagan. Overklig men otroligt bra och lättläst om ni frågar mig!

Btw, Lillis! Kom HEEEEEEM igen! Jag saknar dig...


Gooooood night Sweden!

Inga kommentarer: