onsdag 27 januari 2010

Sjuklingen

Det där med träning går inte så särskilt bra för mig just nu... Igår när jag kom hem hade stackars Robban fått magsjuka. Jag kände inte riktigt för att gå iväg då utan var istället hemma och tog hand om min sjukling. Idag efter jobbet har jag sanerat hela huset och ätit våfflor.

Jeje, magsjuka till trots så måste ni erkänna att vårt badrum skriker efter renovering. Se så härligt turkost och mintgrönt det är! Och vad tycker ni om vårt coola duschdraperi! Visst passar det bra in i den hysteriska stilen för övrigt.


Hua, magsjuka är bland det värsta jag vet men efter min genomgång finns det nog inte en endaste bacill kvar. Robban är dessutom på bättringsväg. Lucky!

Emma, hur smakade din pizza med Carro idag då?

NU: Robinson. På en onsdag. Nästan så att man blir lurad att det är lördag.

Ps. Emma, lägg märke till den slumpmässiga fetningen av ord för att underlätta för läsaren(dig). Det du! det är vad jag kallar att vara omtänksam! Ds

Inga kommentarer: