måndag 25 januari 2010

Lillstrumpa

Dagen idag har bestått av föreläsning om "avtalstolkning" och massa plugg på biblioteket. Jag tror att jag vaknade på fel sida igår för jag har varit ur humör både idag och igår. Hoppas dock på bättring för jag vill ju vara pigg och glad! Och vet ni? Förra veckan var jag så trött en morgon att jag började smörja in mig med duschcremé istället för lotion på kroppen. Aja, man ska inte klaga men ibland lyckas man då med allt. Nu väntar ännu lite mer utförligare läsning av 36 § Avtalslagen och sedan en film alt serieavsnitt innan sängen kallar. Imorn ska bli en bra dag har jag bestämt mig!

Massa puss E




Hihi bästa Gullis ser du förresten att vi har lika tröjor på bilderna? Vi i ett nötskal!

3 kommentarer:

Annas kompis sa...

Vilka långrandiga damer ni är!
Går det bra med plugget förresten?

Anna och Emma Larsen sa...

Kompis, du börjar känna moi lika bra som syster. Självklart blidde det ingen träning! Imorn är det du och jag som ska hinna snacksi lite. Inte hann vi med det idag eller!

Pusselli!

Anonym sa...

Hej Kompis!

Jaa visst är vi ena långrandiga typer ;) Plugget går fint! Det är mycket att läsa och ganska hetsigt ibland men jag stormtrivs och är jättenöjd med valet. Dessutom gick det bra på min första tenta som var i dec :) Tur att du tar hand om min lilla storasyster på jobbet! Hoppas allt är bra!