tisdag 10 november 2009

Inspelningen

Det har hänt något med mornarna på jobbet den senaste veckan. Det är fullt ös i ca två timmar. Verkligen fullt ös. När två timmar har gått så dör det. Verkligen dör.

Jag tänkte på en sak. Du och jag har ungefär samma röst. Det är mängder med folk som inte kan höra skillnad på oss när vi svarar i tellin hos mami och papi. Kan du då svara på varför jag tycker att min röst låter horribel i inspelade lägen. Din röst låter inte ett dugg konstig när jag snacksi med dig.

I lördags filmade Robban med sin mobil eftersom vi var på fest någonstans i skogen. Ja, vi var ju inte på fest i skogen utan i ett hus som låg i skogen avskärmad från allt vad ljus hette. För att vi (läs jag) skulle se vart jag satte mina klacklädda fötter filmade Robban så att fotolampan tändes när vi skulle bege oss därifrån. Detta innebär att min pratglada röst SKRÄNAR ut i mobilen. Det finns kvar på mobilen, och detta ska du få höra någon dag. Du kommer lida, det gjorde jag.

Nu: Back to work

Puss A

Inga kommentarer: