fredag 6 november 2009

Idol 2009

Idag är dax för idol igen. Den här omgången måste vara den sämsta ever! Jag tycker att alla antingen är värdelösa eller så sjunger de falskt. Men missförstå mig inte. I vanliga fall gillar jag vissa sångare som egentligen är ganska dåliga.

Marie "Skolfröken" Lindberg är en sån människa som jag faktiskt tycker om trots den falska klangen. Pappa gillar inte alls henne. Han frågade en gång under "Så ska det låta" om hon var klippt efter en potta och höll demonstrerande för öronen när hon sjöng. Jag däremot, tycker att hon ser hemtrevlig ut med sitt kortklippta hår och sitt blinda öga som inte riktigt hänger med. Hon är söt på nåt vis och är säkert supergullig mot sina småskolebarn. Robban gillar henne också. Han tycker att hon sjunger coolt.

Nu får Linda snart komma tillbaka för nu är jag så kissnödig att jag håller på att dö litegranna.

Puss A

1 kommentar:

anna sa...

hahahahahaha va jag skrattar!! har hon fått skaffa frillan efter en potta eller HAHAHHHAHA!!!!!!!!!!!! så BÄST! ;)