onsdag 21 oktober 2009

Onsdag 10.03

God morgon!

Just nu har jag en sen kafferast. Eller jag har redan fikat klart men lite kaffe finns iaf kvar i koppen. Vi har haft full rulle här på morgonen. Kul kul! Vi har haft så mycket folk att jag och Linda inte hunnit prata med varandra riktigt. Istället har vi använt oss av ett chatt-program.

Identisk konversation:

Linda Persson: Felatio vet jag en båt som hette. Det betyder att sjön suger på latin.
Anna x Larsen: Haha, det var kul! Jag gillar mer båtar som heter ANNA. Det betyder BÄST. Visste du det?
Linda Persson: Nej. Linda betyder den vackra. Visste du det då?
Anna x Larsen: ja, det visste jag faktiskt.
Linda Persson: Snyggast, bäst och vackrast.
Anna x Larsen: Bara att titta lite åt sidan så ser jag det.
Linda Persson: Je je off course

Inga kommentarer: