lördag 24 oktober 2009

Lördag

Vilken perfekt helg! Igår när jag kom hem från jobbet möttes jag av en fantastisk fin blombukett. Tänk vad blommor från den man älskar kan göra en lycklig! Men ska ändå erkänna att kortet gjorde mig gladast...

Nu sitter jag i köket med ett glas rödvin och lyssnar på julmusik. Jag veet, jag ska inte lyssna än men var tvungen. Har köpt nya ljusstakar till jul idag och den mysiga julkänslan smög sig på. Två såna här kommer att pryda vårt kök i december.

Och den här ska vi ha i vardagsrummet. Den vita alltså. Vi har ett jättestort fönster där så jag tror att det kommer att bli super.

Tänkte passa på att slänga in några fler inredningsbilder på saker som jag verkligen gillar när jag ändå är på g med kameran. Den här kaffeburken med lika kaffekoppar köpte vi i staterna i våras. Jag älskar burken! Tycker den passar så bra ihop med bänkskivan.


De här lyktorna köpte jag när jag var på inredningsmässa med Carro i slutet av augusti. Tycker att de är så fina och passar dunderbra in i vårt vardagsrum.


Nepsi, back to mat som ska donas i ordning. Idag står fylld kycklingfilé med vitlökssås och pommes på menyn. Mums!

Ps. Vill även passa på att tipsa om den norska sångerskan Maria Arredondos julskiva. Fick den skivan på datorn av en vän för några år sen och herregud vad jag älskar den skivan!

2 kommentarer:

Lindsey sa...

Jag ser att silverhästen står fortfarande! Trots klåfingrarna.

Anna sa...

Vad fint ni har det i ert hem, man blir riktigt sugen på att själv köpa hus!

Ska direkt kolla upp den där skivan, jag är ju liksom dig, ett inbitet julfreak!