onsdag 2 september 2009

Svamplycka

Värdelös bloggare är vad man är. Inte kan jag lova att jag ska bli bättre heller. Jag kan lova att jag kan försöka. Kom ihåg försöka. Jag tycker faktiskt att det är kul att blogga. Men det där med måsten är inte min grej.

I helgen funderar jag på att bege mig ut och plocka svamp. Gula, fina kantareller. Jag vill helst ha en korg som jag kan lägga mina fina svampareller i för jag tycker att det är mysigare så. Så där "Saltkråkan-mysigt" liksom. Tänkte att jag skulle vända upp och ner på Centralvägen 21 för att hitta en lämplig korgsort. Blir nog lite svårt eftersom jag inte kunde hitta ett endaste paraply i detta hem idag. Det enda jag fann var en regnjacka i storlek XL. Och då pratar vi paraply. Hur ska jag då hitta en bra korg??

Back to work.

Puss A

Inga kommentarer: