tisdag 11 augusti 2009

Min tisdag!

Dagen idag på jobbet har gått segt, riktigt segt. Men sen väntade träning med min grymma storesyster så då vart jag glad igen. Vad som inte var så kul på passet var att det stod en svettkille bredvid mig som uppenbarligen måste ha haft något fel på sin svettproduktion då han riktigt skvätte svettdroppar på mig hela tiden. Usch!

Nu på kvällen har jag fikat med min bästa Johanna! Vi har pratat om alla äventyr vi vart med om sen senast. Me likey. Visste ni förresten att hon har en lärare som är klassad som en av Sveriges värsta hyresvärdar! Haha man får tydligen icke ha pojkar på rummet, i bästa fall får någon av det manliga könet sova över högst två ggr per månad. Dessutom tar hon det hutlösa priset 3200 i månaden för 9 (!) kvm. Det ni mina vänner! Iaf är det alltid lika skoj att träffa min bästa bästa Johanna!

Min litteraturlista på böcker jag måste köpa tar aldrig slut så ska kolla igenom den en sista gång innan sängen kallar. Sov gott folket!



Puss E

Inga kommentarer: