söndag 19 juli 2009

semester!

Semestern är här och jag är kär! Ja, kär är jag mest hela tiden men jag skrev sådär bara för att det gick på rim. Stavas det rim eller rimm förresten? Måste googla... Rim var det. Konstigt att man kan bli osäker ibland på hur ord stavas ibland även om man är dödssäker stavningen egentligen. Igår när vi spelade spel stavade Robban borste B-O-R-C-H-T-E. Stressen gjorde honom förrvirrad tydligen.

Jag känner att jag eller vi (men Emma, snart startar jag fakiskt upp en ny egen blogg för du verkar inte synas till ett dugg!) har en massa kända läsare som vi egentligen inte har en aning om att de finns. Det betyder att vi måste bättra oss. Verkligen bättra oss. Som så många gånger förut.

Nepp, nu ska jag hoppsi in i duschen. Handling och dinner hos mor och far står på schemat.

Puss A

2 kommentarer:

Linda sa...

Hej på sej Anna!
Var det gott på churchan? Grymt avis blev jag när jag fick meddelandet. Stod uppe på Racines och försökte få med mig 2 fyllegubbar då!Vi åt lite thai istället. Blir nog ett besök på churchan till veckan, i pinkvädret som det ser ut att bli. DU, ta bort en lillasyster som bloggar i hop och skriv en storasyster som bloggar istället. Håller med dig hon har vart riktigt osynlig.Kramen

Anonym sa...

Hej Anna!
Något att komma ihåg är att det bara är lamm och damm som slutar med två m.
Hälsningar
Annika
Huvud vxl Sandvik