tisdag 7 juli 2009

Jibjab

Jahapp. Annars, vad är nytt? Jag går på semester på måndag. Eller sermester som Linda tror att det heter. Håhåjaja. Dessa Sandviksbor. Semester ska iaf bli lovely.

Jag önskar så in i bomben att jag kunde komma på hur man gjorde klippen på jibjab synliga för allmänheten utan att alla ska behöva logga in på mitt konto. Om ni hade sett mina hopklipp på Linda och hennes man Urban skulle ni skratta så att ni kissade på er. Om ni har humor det vill säga. Om ni inte har det skulle ni himla med ögonen, sucka och titta menande på er kompis med lika stiff humor. Fast då skulle nog jag och Linda himla tillbaka, så det så. Även fast Linda tror att semester heter SERMESTER. Hon kanske skulle behöva gå om grundskolan?

Puss A

1 kommentar:

Linda sa...

Nä nu får det räcka med personliga påhopp va! innerst inne vet jag att du älskar Linda , tryggt det att veta!Love you to!