fredag 26 juni 2009

Julen

ÄNTLIGEN, har jag köpt gardiner till hela huset. Jag dör litegranna över hur snyggt det kommer att bli! Jag har sån tur att Carros mamma äger tygaffären Gardinrullen. Mycket bra för då kan man få ta med sig tyger hem och kolla hur bra det passar till tapeterna och så.

Iaf, när vi stod inne i affären igårkväll så började vi prata om julen. Helsike vad mysigt tänkte vi och började därför spana in julgardiner till köket på samma gång. Jag hittade ett par underbart fina gardiner i rödrutigt. Det är bara inse att jag är en sucker för allt som är randigt och rutigt OCH som har med julen att göra. Jeje iaf, när vi kom hem till mig med ungefär 70 olika tyger för att Robban också skulle få vara med och bestämma gled vi in på det där med julen igen.
Carro (liksom drar efter andan): Men TÄNK vad snyggt med en röd julstjärna till de här gardinerna. Jag menar, det är ju skitsnyggt eftersom de här är så ljusa men ändå så kraftiga.
Jag: JAAAA, verkligen!
Robban: ?????? Men tjejer hallå, det är juni nu. Inte december. Nu blir jag lite besviken på er.
Vi: Jamen, vi älskar julen! Och det är dessutom perfekt att ha neutrala gardiner som håller varje årstid.

Puss A

Inga kommentarer: