torsdag 9 april 2009

Ut på lokal

Härliga torsdag! Äntligen är det snart dax för lite välbehövlig ledighet. Påskharen har minsann varit hemma och lämnat två paket till Robbeli. Jesus anåda som tanterna i Rent hus säger. Jag och Emma skrattar ihjäl när vi hör dessa ord skråla ut. Emmas humor är sjukt kul. Hon har min humor den lilla råttan.

Ikväll ska jag, Robban, Emma, Martin, Berg och Sibbe ut och äta. Känner mig som en gammal pensionär som ser det som en jättestor grej, typ veckans höjdpunkt, att äta på restaurang ikväll. Men när jag varit hemma hela veckan och städat och tvättat och plockat och gaggat på internet och lyssnat på musik och druckit te och tittat på tv och taggat Robban när han har tapetserat så duktigt, så känns det helt ungdomligt och liksom pirrigt med restaurang och Brända Bocken.

Puss A

Inga kommentarer: