tisdag 21 april 2009

Sveriges sämsta bloggerska?

Kan det vara jag det? Det är så att den minsta av "The Larsens Sisters" har haft ett litet blogguppehåll men nu är jag tillbaka igen! Skoj eller hur?

Jag har verkligen börjat komma igång med allt igen, träning och allt, u name it! Så nu ska alla mina nyårslöften infrias! Resultat börjar ges. Inte ligga på latsidan här inte. Ikväll ska jag och Anna iväg och träna tillsammans. Det är så skönt att ha någon att träna med, särskilt med den bästa av de bästaste i hela världen.

Time to leave. Ska hoppa i träningskläderna och äta lite middag.

Puss E (härmed utnämnd till Sveriges sämsta bloggerska)

2 kommentarer:

Konkluderadview. sa...

Det är bra med självkritik, och roligt att ni samlat er igen!!!

Emma och Anna sa...

Självklart annars skulle man aldrig komma någonstans i livet. Vad roligt att du tycker det är roligt att vi är tillbaka! Välkommen åter kanske vi bör säga!

Puss E & A