tisdag 28 april 2009

Shopping

Idag köpte jag tre par nya skor och en kjol. Det är mycket man behöver när man ska ut och resa. Jag har kommit på att jag MÅSTE ha med mig åtminstone fyra par skor. Spana din detta:
* Ett par vita beachsandaler
* Ett par svarta gladiatorsandaler (blir nog dem jag åker i)
* Ett par finare skor (kanske två)
* Ett par vita tygskor
Sedan skulle jag också vilja ha med mig de där snygga leopardballerinorna som jag kapade in på idag. What to do?

Jag köpte btw en supersnygg kjol också. En puderrosa. Mycket söt!

Snaaart får jag gå hem. Då ska jag byta ett par chinos från Gina som är för stora. Jag tar nog inga nya. Gillade inte riktigt modellen. Jag tror att det är därför jag inte gillar dem egentligen. Jag tycker att de är för breda i benen. Är det nån som har tips på ett par snygga, icke-breda chinos förresten?

Inga kommentarer: