söndag 29 mars 2009

Update!

En sån här söndag har jag längtat efter. Robban väckte mig vid 09.30 och efter det har vi bara tagit det LUGNT. Egentligen skulle vi behöva ta tag i hallen. Vi har börjat med rusten igen efter lata dagar i januari, februari och mars. Jag älskar vårt hus. Det är en härlig känsla att bo här!

Vet ni mer! Jag har glömt bort att berätta att min allra bästa vän Carro har gift sig. Världens finaste Carro och Olle har blivit man och hustru. Och vilket bröllop sen också. Där kan man snacka världsklass som en viss person på my old job skulle ha kunnat säga. Och jag var tärna och tycker faktiskt att jag skötte mig riktigt bra. Talet och kyrkan gick excellent! Dessutom lyckades vi riva av Fångad av en stormvind jag och bruden. Där kan man verkligen prata om Melodifestivalen nästa.






Inga kommentarer: